top of page

Projekty

Již více než 10 let se věnujeme projektům dopravních staveb, silnic a městských komunikací včetně jejich rekonstrukcí. Kromě silnic, do naše portfolia spadají parkoviště, cyklostezky, chodníky, příjezdové cesty k rodinným domům i vnitroareálové komunikace výrobních podniků. Dále to jsou pak mosty a lávky včetně mostních prohlídek. Níže najdete vybrané realizované projekty.

chodnik-600x800.2.jpg
43392914_643019209432611_173817260756120

Chodník a cyklostezka Mnichov – Železná

podél sil. III/44519
a sil. III/44520

Novostavba chodníku, cyklostezky a společné stezky pro chodce a cyklisty podél sil. III/44519 a sil. III/4520 v KÚ Mnichov pod Pradědem. Navržený chodník a stezka pro chodce a cyklisty propojila již vybudované úseky chodníků a stezek pro chodce a cyklisty na území obce.

Vzhledem k dispozičním možnostem je stavba navržena v jedné části jako chodník a v druhé části jako společná stezka pro pěší a cyklisty a také částečně jako samostatná stezka pro cyklisty.

Most ev.č. M-02 v obci Vysoká

místní části Pitárné

Rekonstrukce mostu v havarijním stavu. Délka přemostění 8,5m, volná šířka 4,5m. Navržen nový most se spodní stavbou ze železového betonu. Nosná konstrukce je v podélném směru tvořena 7 ocelovými nosníky I 340 a 2 krajními ocelovými nosníky I 320. V příčném směru jsou nosníky ztuženy příčníky (2x profil L). Pochůzí, resp. pojízdnou vrstvu budou tvoří dřevěné fošny na sraz.

 

Most je navržen na maximální zatížení servisním vozidlem pro lávky definované dle ČSN EN 1991-2 Z3. Maximální celkové zatížení mostu je omezeno hodnotou 120 kN. Maximální tlak na jednu nápravu 80 kN.

m02_1.png
IMG_20161212_100914.jpg
B1-02---Situace-pozemní-komunikace-(1)RY
IMG_20181101_091033.jpg

Opravy komunikací v Rýmařově

dílčí část 2: ulice Sadová

Projekt ulice Sadové zahrnoval celkovou rekonstrukci konstrukčních vrstev vozovky včetně zpevněných ploch stávajících chodníků, vybudování dešťové kanalizace, výstavbu 13 kolmých parkovacích stání a nového chodníku.

Most ev.č. M-05 v obci Vysoká

místní části Pitárné

Rekonstrukce mostu v havarijním stavu. Délka přemostění 8,8m, volná šířka 5,5m. Navržen nový most se spodní stavbou ze železového betonu. Nosná konstrukce je tvořena deskou z železového betonu lichoběžníkového průřezu, v podélném směru předepnutou. Deska je uložena na elastomerových ložiscích, osazeny jsou podpovrchové mostní závěry, pojízdnou plochu tvoří asfaltobeton.

 

Zatížení mostu dopravou je definováno dle ČSN EN 1991-2 Z3 pro skupinu 2 pozemních komunikací.

pd1.png
DSC_2706.jpg
B1-02---situace-pozemní-komunikace.jpg
IMG_20181010_122416.jpg

Obratiště s parkovištěm - Bruntál

v severní průmyslové zóně

Vybudování nového obratiště (terminálu) pro autobusy městské dopravy v průmyslové zóně Bruntál s přidruženým parkovištěm pro 85 vozidel, které  slouží tamním zaměstnancům.

 

Stavba se nachází na okraji zastavěného území města Bruntál. Zajišťuje podmínky pro dopravní obsluhu lokality jak MHD tak individuální dopravu.

Most ev.č. 57-022

Sil. I/57 Hradec nad Moravicí

Realizační dokumentace na opravu mostu z roku 1978. Most o třech polích, délka přemostění 54,74m, volná šířka 16,5m. Nosnou konstrukci stávajícího mostu tvoří železobetonové předpjaté nosníky KA-73. Nosníky byly vyráběny z betonu B500 (C 35/45), přepínací výztuž Ø PZ 4.5 v jednom kabelu, betonářská výztuž 10 425 V. Použity byly nosníky KA - 73 délky 18m. Jedno mostní pole je tvořeno 16 ks nosníků. V rámci opravy bylo provedeno kompletní odbourání mostního svršku po horní úroveň nosníků. Následně byl proveden vyrovnávací beton s novým izolačním systémem včetně odvodnění a kompletní mostní svršek včetně vybavení. Podhled nosné konstrukce byl sanován sanačními hmotami. Spodní stavba byla zbavena veškerých nesoudržných vrstev betonu, byla provedena injektáž trhlin a sanace stříkaným betonem.

most-projekt.PNG
IMG-20180329-WA0002.jpg

další Projekty A TECHNICKÝ DOZOR

bottom of page